Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2017 19:06 - ТВОЯТ АНГЕЛ
Автор: ahair Категория: Лични дневници   
Прочетен: 312 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Ангел съм! Твоят Ангел! Всъщност бях, вече ме сменят с друг! Не се справих със задачата си, въпреки, че дадох всичко от себе си! Цялата си възможна любов, с която нашият Създател ме дари! Твоят Ангел съм! Не, вече не съм, друг ще ме смени, дано успее да се справи, аз не можах, въпреки светлината си, с която нашият Създател ме дари!
Твоят Ангел съм! Бях! Можеш да ме забравиш, както забравяш всички хора, които ти отдаваха безрезервно любовта си, ден, след ден, месец след месец, година след година и въпреки всички истини които аз ти предадох! Твоят Ангел съм! Вече не! Прехвърлиха ме към друг човек, а той ме чува и дори ме вижда! Това е прекрасно! Най- после човек, който е зрящ, чувствителен и буден! Това е Божи Благослов! Твоят Ангел съм! Бях! Забрави ме по-скоро, ти го можеш това! Сега наистина има какво да правя, с теб беше такава скука! Нито чуваш, нито виждаш, нито искаш да разбереш! Вече съм Ангелът на Друг, който отдавна молеше за мен, искаше ме сърдечно и...накрая Бог откликна на молбата му! Ангел съм, Ангелът на друг! Ти пропусна своят шанс...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 848177
Постинги: 686
Коментари: 240
Гласове: 1131
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031