Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2012 13:49 - Благодарност
Автор: ahair Категория: Лични дневници   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Времето за нас е спряло. Защо ли въобще е създадено? За да има нещо, което да идва, да се случва и да отминава? Може би... Сега обаче, просто е спряло. Потънал съм в дълбочината на Твоето Същество и се оглеждам като в Огледало! Какво виждам ли? Една Безкрайна Космическа Любов и...Светлина, много Светлина! И ти сияеш с цветовете на дъгата, като екзотична пеперуда след дъжд, красива, спокойна, усмихната и щастлива! Отпускам прегръдката си. Времето отново тръгва. Къде ли се е забързало толкова, нали уж беше спряло? Преди малко бяхме слели Дъха си, Душите си, Телата си, в Божествен Екстаз! Горяхме с един пламък, пламъкът на Пълното Единение! Вселената се разтвори за нас, като розова пъпка, листче по листче и ние полетяхме на ангелските си криле, зареяни в Бездънното Небе на Любовта! Защо ли виждам Звезди в очите ти? Може би е от сълзите на Благодарност за това, че ми се отдаде по такъв безрезервен и невероятен начин! Любов Моя Неизразима, магичен дъх на Световете, знам че в Момента си с мен и това ми Стига! Мигът е Вечност, а Вечността е Миг! Преливам в Теб и Ти в мен и това е Достатъчно, това е Всичко, което един земен човек, какъвто съм аз, може да Иска! Споделена Любов, до дълбочината на нашите две Същества!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 855619
Постинги: 687
Коментари: 240
Гласове: 1132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930