Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 22:19 - КОНТАКТЬОР
Автор: ahair Категория: Забавление   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.04.2018 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
/шарж/

"На Всички "контактьори" с Много Любов"! Ахаир

" Не се вземайте много насериозно, защото ще ви изгорят бушоните или най-малко, ще ви залепнат релетата"! 

местен електро-инженер, зевзек от Слатина

Кога разбрах, че мога да контактувам ли? Ами туй се случи лятос, миналата година, когато имаше проливен дъжд и до прозореца ми, където минаваше водосточната тръба имаше дупка. Та през тази дупка, водата клокочеше някак "по-така". Тя шепнеше, говореше и докато се усетя бях взел лист и молив и започнах да пиша. Какво пишех ли? Послания на космическия език на неомамуните, които живеят на 12-тата планета на звезда от съзвездието Броненосец, поне те така ми казаха. Много били загрижени за нас! За съседката Ценка, дето всеки ден простира прането почти гола, да не настине горката де. За кварталния котарак Весо, дето му давали всеки ден консерва Пурина и той можело да пропуши, представяте ли си- пури. За моя милост, дето вече почти година си търся работа като преводач на космически езици, особено на неомамунски. За ровещия в кофите за боклук Христаки, че можело да пипне салмонела и за местните баби, клюкарки, че можело да подобрят ефективността на информационното си поле, за да бъдат в крак с новите тенденции в инфо-разпространението на регионално ниво! И след като разказах всичко това на местните апапи, те започнаха да ме гледат някак "по-така" и не знам защо, отиваха на другия тротоар още щом ме зърнеха. Съседката Ценка, започна да простира дибидюс гола, за радост на повечето съседи от мъжки пол и за ужас на тези от женски. Котаракът Весо, се сдоби с котенца, които също хапваха Пурина. Христаки все така си ровеше в кофите, по-жизнен от когато и да било. Само мен, не знам защо, все не искаха да ме вземат за преводач от неомамунски на чист български език! Ноо, знае ли човек, нещата са много динамични в този така контактьорски век! Може пък, когато те, неомамунците, дойдат тук на Земята, аз да се окажа единственият човек владеещ този, така ценен език! И тогава ще видим, кой на кого ще се присмива! Ето, вече потривам ръце и знам какво ще им кажа на всички тези хора, дето не виждат в мен Контактьора: "Някога вие ме пренебрегвахте, сега ние ще пренебрегнем вас /аз и неомамунците де/!" 
Така, че всеки ден се свързвам по водосточната тръба с неомамунците, пък то нашето не се губи, нали!
То и Лопе де Вега не е много познат автор, но ние българите, най-редовно го цитираме!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 848594
Постинги: 686
Коментари: 240
Гласове: 1131
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031