Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2017 19:21 - МОНОЛОГ...
Автор: ahair Категория: Тя и той   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.05.2017 19:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Съкровена, напоследък често се питам: Къде се скри от мен онова момиче, което при вида ми искреше като слънце, което, когато докосвах, се разтреперваше?! Което беше необуздано в ласките си и в това да ме държи за ръката, сякаш в следващия момент може да ме изгуби?! Може би ще ми отвърнеш: Аз се променям с всеки изминат ден! Това е чудесно, но защо да променяме вдъхновените, прекрасни и истински неща?! Нека променяме само това, което не ни харесва, което не ни прави щастливи! Защо е необходимо да променяме щастието, вместо да го отпиваме ден след ден, месец след месец, година след година! Нима аз сега съм някой друг, някой чужд на теб, някой който не те обожава, не дъръжи на теб и не отдава целия си потенциал, внимание и енергия и когато те вижда и когато не те вижда!...
Зная, че огънят е жив, макар и като жарава! Зная, че можем да го разпалим отново, но затова са нужни действията и на двама ни! От моя страна всичко е като преди 10 000 години, преди милиони, някъде във Вечността!
Може би ще кажеш: Точно това ме уморява!
Да различни сме, много даже! Два невероятни свята, които се търсят, откриват, проникват, за да се отдръпнат за малко и пак с нови сили и енергии да го повтарят и повтарят еони наред! Кръговрата на една Уникална, Вдъхновена, Завладяваща и Обновяваща се Любов!
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 854757
Постинги: 687
Коментари: 240
Гласове: 1132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930