Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2017 20:31 - * * *
Автор: ahair Категория: Тя и той   
Прочетен: 1648 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Небесна, не искам да загубя вълшебния шепот на Твоето Сърце, не искам да изчезне за мен, полъха на Твоята Душа! Не мога да си представя живота без Светлината на Духа ти! Знаеш, моят поглед. Знаеш, никой не Те вижда така! Нима би се лишила от това?! Някога опита и...нещата дойдоха до отправната точка, която бе последната за тогава и стана първата сега! Това се повтаря от прераждане в прераждане, с най различни нюанси, но по същество е почти същото! Съкровена, зная че, Свободата е едно от най- важните неща за Теб! Имаш я, винаги си я имала! Не, че съм идеалният и съвършеният, то кой ли е, но съм откровен с теб и винаги съм бил! Няма какво да крия и не съм крил, знаеш всичко за мен, но обратното не е съвсем така. Много неща виждам и узнавам, дори без да го искам. Рано или късно всичко си идва на мястото. Не те коря за нищо, това е твоят живот и ти си решаваш какъв да бъде той! Ще съм ти подкрепа винаги, дори и да не съм близо, за енергията разстоянията не съществуват, особено за тази, нежно цикламена енергия с жълти протуберанси, която излъчвам винаги към Теб!     Like Comment



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 854132
Постинги: 687
Коментари: 240
Гласове: 1132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930