Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2016 08:23 - ДОБРО УТРО
Автор: ahair Категория: Тя и той   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.07.2016 08:24


                                                   Добро утро, Прекраснице!

            Името ти отново е на устните ми като се събуждам, а бликащата Слънчева енергия в сърцето ми отново е за Теб. Не мога да не Ти я изпращам непрекъснато, това ме кара да се чувствам, част от Теб. С Теб съм истински Жив, а престоят ми тук на Земята добива един специален Магически смисъл. Бъди Благословена Любима! С Теб се събуждам, с Теб живея през деня, с Теб заспивам късно вечерта! Ти си във вените ми, разливайки се като една Благодат. Ти си в политналите ми мисли с крилете на Вдъхновението. Ти си огънят в трептящото ми за Теб сърце, който изгаря всичко нечисто. Ти си етерът в дъха ми, който отмерва миговете на нашето проникване един в друг. Благодарен съм за всичко, което съм имал, имам и ще имам с Теб, каквото и да е то. Ти ме накара да осъзная и най-дълбоките кътчета на своето същество и това ме направи по-съзнателен и надявам се поне малко по-добър и по-любящ. Благодаря Ти от цялото си Сърце и Душа! Думите в мен се леят с лекотата на пърхащите ти мигли- пеперуди, а светлината на нежно-лешниковите ти очи, озарява моето същество с чудните си качества. Бъди Благословена Любов моя, така Уникална, Животворяща и...Неземна!

Добро Утро!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 854761
Постинги: 687
Коментари: 240
Гласове: 1132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930