Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2015 14:44 - ЕДНА СЪКРОВЕНА ИЗПОВЕД
Автор: ahair Категория: Тя и той   
Прочетен: 1492 Коментари: 0 Гласове:
2



      През целия си живот съм се подготвял за Теб! Да, за Теб моя Съкровена Любов, мой Пламък, моя Съдба! Съдба, която търсех с цялото си същество и денем и нощем. Дори като малко момче копнеех за това. Гледайки звездите, аз виждах Теб, слушайки прибоя на морето, аз чувах Теб! Откривах Те в Слънцето и Луната, в шепота на листата на дърветата и полъха на вятъра, в ширналото се небе, в безкрайните поля, в сините планини! Защо ли всичко се сливаше в един безкраен копнеж, да се появиш в живота ми, в моя свят, да озариш със Светлината си моята Светлина и двете да станат Едно! И ето след много години, Ти дойде и аз Те Познах! Разбрах Коя си и защо си тук! Очаквах Те! Толкова те търсих, толкова Те исках, а Ти, Ти си била близо до мен, в мен. В Сърцето ми, в Душата ми, в Духа ми, не съм знаел, че е така просто да те призова, да ме призовеш и... да сме заедно! Погледнах Те в Очите и се загубих, загубих представа къде съм, кой съм и защо съм тук! После всичко се сля в една неочаквана и пълна хармония и разбрах всичко. Ти също разбра, Ти също ме Позна. Същностите ни вече танцуваха една с друга, танца на Единението и Сливането ни, което тепърва предстоеше и щеше да продължи дни, месеци, години, докато и последния праг бъде преминат, докато и последната пречка бъде преодоляна! Благословена да си Любов моя! Ти направи с мен това което никой не можа. Ти успя да ме накараш да намеря и бъда Себе си и заедно с Теб да полетим към звездите, да осъществим най-чистите си и светли пориви и мечти! Благословена да Си и Нека Пребъдем във Вечността на Новата Земя, там където ще сме отново Заедно, със своите Деца и... Вечната, Несътворена, Обновяваща Любов! Очаквам Те Отново във Вечността! С Теб съм, Винаги съм бил и ще Бъда! Ние Сме Едно!
image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahair
Категория: Поезия
Прочетен: 855516
Постинги: 687
Коментари: 240
Гласове: 1132
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930