Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2018 16:11 - Моден Дизайнер ( Дамски обувки ) - Моята мечта - Пътят към нея
Автор: ahmed7 Категория: Бизнес   
Прочетен: 837 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много хора имат своята мечта за дадена професия - моята е моден дизайнер на дамски обувки. Аз съм на 17 и още не съм си изпълнил тази мечта но се трудя за нея и впъреки че нямам образование в тази област с моя интерес и талант вече правя мои собствени модели. Имам към 6-7 модела които в следващите дни ще ви запозная с тях една по една ще разкажа как съм ги направил,измислил и постигнал немислимото за мен. Не съм получил мнение за моите изобретения и ще помоля всеки който ми чете следващите блогове да си дават мнението за моите модели, защото това е много важно за мен. Толкова за мен днес ще ви разкажа за моите първи опити за стъпки в професията въпреки годините.
1.Започнах като всички. Почнах да търся в интернет пространството какво представлява професията и как да пробия в нея. Разбира се никъде не пише как да стана веднага моден дизайнер и най - важното което разбрах е, че нищо не става ей така с помръдването на пръста ти с 2-3 модела и хоп вече си на работа с добро заплащане. 
2.Разликата между ГРАФИЧЕН и МОДЕН дизайнер. Понеже аз чертая само графика първата ми грешка беше да бъркам графичен с моден дизайнер. За щастие навреме си открих грешката и разликата. Модния дизайнер представлява човек който с молив и бял лист представя своите модели в различни сфери. Например ето я моята дамски обувки. Има и за дрехи, мъжки обувки и т.н. Графияния дизайнер това е човек който рабори на компютър и пак в дадена сфера предтсатвя свои модели обикновено не свързани с дрехи,обувки и т.н. а оформя свои модели в специални програми на комютър например логота и т.н. Като цяло разликата е от земята до небето.
3. Предлагане не продукцията. Писал съм си с почти всички фирми за дамски обувки в България. Много дори не ми отговарят но има такива с които съм си писал. Никой до сега не е приемал но 1-2 фирми които имат бъдещи планове с мен но не и на този етап. Дори съм писал и на турска компания която има магазини и офиси по целия свят. Според мен много от тях нямат интерес понеже нямам образование в дадената сфера в момента съм 10 клас и като завърша имам желание именно да изкарам висшо в тази сфера в чужбина.Много от вас ще питат защо не в България ? Ами защото точно в тази сфера с ,,Дамски обувки,, в България няма. 
Благодаря на всички които прочетоха блога и очаквайте скоро новия ми с първия модел (снимки) и разказа за него :)



Гласувай:
3




1. justmel - Не спирай да следваш мечтите си. Ако ...
27.01.2018 16:32
Не спирай да следваш мечтите си. Ако се поразровиш, има американски сайтове, в които хората даряват пари на млади талантливи предприемачи да осъществят идеите си. Успех!
цитирай
2. karamelita - Не бързай, младежо, признанието на ...
27.01.2018 17:00
Не бързай,младежо,признанието на способностите не става бързо.Всеки специалист е усетил способностите си от малък,че може определено нещо,но много хора да кажвм го могат.За да изплуваш и да си забелязан,трябва първо да вземеш образование по специалността,после като специалист трябва да видиш как да пребориш конкуренцията на другите специалисти,това не винаги иска само умения и знания,иска да можеш да се саморекламираш и да си намериш препоръки от майстор с име,където може да се наложи и да чиракуваш,трябват ти и хора да те посочат,така наречените връзки,за което ти е нужно да се научиш да плуваш в подходящи среди и най вече да молиш Господ да ти даде шансове,пътя е още дълъг,дано да бъдеш волеви и да гониш мечтата си до край,желая ти успех!А през това време се развивай,търси себе си,търси своя стил и учи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68468
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930